Veelgestelde vragen Halo-habits

Kan ik Halo-habits pauzeren wanneer ik bijvoorbeeld geblesseerd ben of op vakantie ga?

Nee, Halo-habits heeft een duur van twaalf aaneengesloten weken. Deze kun je tussentijds niet pauzeren.

Ik gebruik Strava of een andere activiteitenmeter, kan ik mijn gegevens terugzien in Halo-habits?

Nee, we hebben nog geen koppeling met andere app’s. Wanneer je als uitdaging vijf km moet hardlopen, kun je een foto maken van je activiteit in bijvoorbeeld Strava of Runkeeper en deze uploaden bij je uitdaging.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt

Als je het wachtwoord kwijt bent of vergeten bent kun je jouw werkgever vragen om een nieuw wachtwoord voor je te genereren. Je ontvangt dan een tijdelijk wachtwoord in je mail, waarmee je opnieuw in Halo-habits kan inloggen.

Ik heb een nieuwe telefoon, raak ik nu Halo-habits met content kwijt?

Je kunt op je nieuwe telefoon de game downloaden en vervolgens met je inloggegevens opnieuw inloggen. Je content is weer beschikbaar.

Kent mijn werkgever mijn wachtwoord?

Nee, van info@halowerkt.nl ontvang je een e-mail met een gebruikersnaam en een tijdelijk wachtwoord. Dit wachtwoord dien je bij het inloggen in Halo-habits te veranderen. Hierdoor is je privacy gewaarborgd.

Kan ik Halo-habits spelen samen met een vriend of familielid?

Ja, je kunt een vriend of familielid uitnodigen via de knop social om je Feed te delen.

Ik kan geen verbinding met internet maken of Halo-habits werkt niet, wat moet ik doen?

Volg de stappen hieronder om het probleem op te lossen:

  1. Vliegtuigmodus: controleer of de Vliegtuigmodus uitgeschakeld is door naar Instellingen -> Vliegtuigmodus te gaan of check het vliegtuig icoon.

  2. Internetverbinding: controleer of je verbinding hebt met internet. Check je Wifi of 3G/4G icoon.

  3. Opnieuw starten: zet je device uit en schakel je device opnieuw in.

  4. Controleer of alle updates op je device zijn doorgevoerd. Check de handleiding van je device voor de stappen.

  5. App opnieuw installeren: als al het bovenstaande niet werkt, verwijder dan de app en vervolgens ga je de app opnieuw installeren op je device.

Halo-habits loopt vast en doet het niet meer, wat nu?

Als Halo-habits vast loopt, kan je twee dingen doen: 

  1. Log uit via de instellingen knop (rechts bovenin) en log daarna weer in.

  2. Verwijder de app van je smartphone en installeer de app opnieuw.

Je gegevens blijven bij beide opties bewaard.

Ik ontvang geen bericht met de inlog code voor Halo-habits?

Controleer of de welkomstmail van info@halowerkt.nl in een ongewenste map (spam) terecht is gekomen. Indien dit niet het geval is, controleer of je werkgever het juiste e-mail adres heeft ingevuld.

Wat heb ik nodig om Halo-habits te spelen?

Een smartphone of tablet geschikt voor IOS of Android.

  • Gebruik iOS 10 of hoger.

  • Gebruik Android 5 of hoger.

 
Hoe kan ik het geluid uitschakelen?

In de instellingen (knop avontuur linksboven) kun je o.a. het geluid uitzetten.

Het lukt niet om in te loggen in Halo-habits.

Als het niet lukt om in te loggen, kan dat een aantal oorzaken hebben:

  1. Gebruikersnaam onjuist: je gebruikersnaam kun je terugvinden in de welkomstmail die je aan het begin van Halo-habits hebt ontvangen.

  2. Wachtwoord onjuist: Controleer of je de juiste gegevens gebruikt. Let op hoofdletters en kleine letters. Als je het wachtwoord kwijt bent of vergeten bent kun je je werkgever vragen om een nieuw wachtwoord voor je te genereren. Je ontvangt dan een tijdelijk wachtwoord in je mail, waarmee je opnieuw in Halo-habits kan inloggen.